رفتن به نوشته‌ها

Google Cloud و Telefonón شریک سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال برای مشاغل اسپانیایی هستند

مادرد و سانیویوا ، کالیفرنیا.، 11 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – برای رفع نیازهای رو به رشد فن آوری مشاغل اسپانیایی ، Google Cloud و تلفنیکا مشارکت جدیدی را برای تقویت تحول دیجیتالی کشور و پیشبرد محاسبات لبه تلفن همراه 5G اعلام کرده اند. به عنوان بخشی از این توافق ، Google Cloud امروز برنامه های خود را برای افتتاح یک منطقه ابر جدید در سال اعلام کرد اسپانیا که باعث می شود Telefonica’s مادرید زیرساخت منطقه

شتاب اسپانیا تحول دیجیتال و گسترش فناوریهای 5G برای مصرف کنندگان و مشاغل به طور یکسان موتورهای اصلی رشد اقتصادی است. اسپانیا به شركتها و سازمانهاي عمومي از هر اندازه نياز دارد تا آماده باشند تا چالش هاي ديجيتالي موجود و آينده را بپذيرند و اين كار را انجام دهند ، اين مشاغل نياز به يك زيرساخت ارتباطاتي ارتباطي ، مقياس پذيري ، امن و انعطاف پذير در ارتباط دارند. این ستون فقرات قوی فن آوری امکان دسترسی آسان به نوآوری های جدید را فراهم می کند که توسعه سرمایه گذاری را تسریع می کند ، با سرمایه گذاری در راه حل های فناوری.

Techónica Techتجارت ابری استراتژی چند ابر خود را در سراسر جهان با برنامه های بازاریابی مشترک تقویت خواهد کرد تا بتواند راه حل جامعی را به مشتریان خود ارائه دهد ، که به همراه امنیت و ارتباطات ، به شرکت ها امکان می دهد از یک تجربه منحصر به فرد و جامع بهره مند شوند.

این مشارکت همچنین نشانگر اهمیت و اهمیت محاسبات ابری برای آینده صنعت ارتباطات از راه دور است. زیرساخت قدرتمند Telefónica همراه با پلت فرم لبه تلفن همراه Google Cloud خدمات 5G قابل اعتماد و با ارزش افزوده را به مشاغل و مصرف کنندگان اسپانیایی ارائه می دهد.

Telefónica همچنین از خدمات Google Cloud برای تقویت قابلیت های دیجیتالی خود – در مناطقی مانند یادگیری ماشین ، هوش مصنوعی (AI) ، تجزیه و تحلیل داده ها و توسعه برنامه – برای ادامه خدمات و ابزارهای جدید به مشتری جهانی خود استفاده خواهد کرد.

“وضعیت غیرمعمول که ما مجبور شده ایم در آن زندگی کنیم ، مشخص شده توسط حبس جمعیت جهان و افزایش نمایی در کار از راه دور و آموزش و سرگرمی آنلاین ، نقش اصلی را که اتصال و دیجیتالی شدن در جامعه بازی می کند برجسته کرده است. و آینده پایدار “، می گوید خوزه ماریا آلووارز-پالته ، رئیس و مدیر عامل شرکت Telefónica. وی گفت: “با اتحاد ما با Google Cloud می خواهیم تعهدات اجتماعی خود را تحقق بخشیم و بهبود اقتصاد را به كمكهای شركتها ، دولتمردان عمومی و انواع سازمانها نه تنها برای بازگرداندن زمین گمشده در اثر بحران ، بلكه در جهت تحول دیجیتالی آنها و ارتقاء آنها نیز تقویت می كنیم. خود را برای آینده تقویت کنند. “

“کمک به مشاغل سازگار با دنیای در حال تغییر ما قبل و در جریان بحران COVID-19 مورد توجه بزرگی برای گوگل بوده است.” ساندار پیچایمدیر عامل Google و Alphabet. “ما از همکاری با Telefónica برای راه اندازی یک منطقه ابری جدید در این کشور ابراز خرسندی می کنیم اسپانیا و به مشاغل بزرگ و کوچک اسپانیایی کمک کنید تا راه های جدیدی برای نوآوری و کمک به بهبود اقتصادی این کشور پیدا کنند. “

اتحاد مناسب برای کمک به مشاغل اسپانیایی در بازسازی و شکوفایی

به دنبال دستورات حبس خانگی در سراسر جهان به دلیل همه گیری ، استفاده از راه حل های ابری برای تسهیل کار از راه دور به صورت نمایی رشد کرده است. همچنین ، با افزایش سرویس های ابری تقاضا ، پذیرش فناوری فقط در سال های آینده سرعت بخشیده و پیشرفته تر خواهد شد و به شرکت ها این امکان را می دهد تا از طریق تجزیه و تحلیل ، قابلیت های هوش مصنوعی ، اینترنت اشیاء (IoT) و محاسبات لبه رقابتی تر باشند.

با افتتاح آینده این منطقه جدید Google Cloud در اسپانیا، مشتریان از ادغام با ارتباطات و سرویسهای Cloudica Telefonica بهره مند می شوند و این فرصت را دارند که از محصولات Google Cloud با تأخیر کم و کارایی بالا استفاده کنند و ضمن اینکه گزینه ذخیره برنامه های خود را در سرورهای عمومی محلی محلی نیز دارند.

طراحی شده برای در دسترس بودن بالا ، منطقه دارای سه منطقه برای محافظت در برابر اختلال در سرویس خواهد بود و با مجموعه استاندارد محصولات Google Cloud Platform از جمله: Compute Engine ، Engine Engine ، Google Kubernetes Engine ، Bigtable ، Cloud Storage ، Spanner و BigQuery این سرمایه گذاری باعث می شود تا شرکت ها و ادارات دولتی به طور کامل از پتانسیل محاسبات ابری بر اساس فناوری های هوش مصنوعی Google Cloud استفاده کنند ، ضمن حفظ بالاترین امنیت سایبری ، اقامت داده و استانداردهای انطباق ، به ویژه مواردی که نیازهای خاصی برای ذخیره داده دارند.

با این اتحاد ، دو شرکت همکاری خود را که در سال 2019 اعلام شد تقویت کردند تا راهکارهای Google Cloud را در Portfolio جهانی B2B Telefónica درج کنند. و در آوریل امسال ، هر دو شرکت درگیر توافق نامه امنیت سایبری شدند ElevenPaths و Chronicle ارائه خدمات تحلیلی امنیتی قدرتمندتر و انعطاف پذیرتر برای شرکت های در اروپا و آمریکای لاتین.

درباره Google Cloud
Google Cloud زیرساخت های پیشرو ، قابلیت های پلتفرم و راه حل های صنعت را در اختیار سازمان ها قرار می دهد. ما راه حل های ابری از نوع سازمانی را ارائه می دهیم که از فناوری پیشرفته Google استفاده می کنند تا به شرکت ها کمک کند تا با کارآمد تر و سازگاری با نیازهای در حال تغییر ، به مشتریان پایه و اساس آینده را ارائه دهند. مشتریان در بیش از 150 کشور جهان به عنوان شریک قابل اعتماد خود به Google Cloud روی می آورند تا بحرانی ترین مشکلات تجاری خود را حل کنند.

درباره Telefónica
Telefónica یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات مخابراتی در جهان است. این شرکت اتصال ثابت و موبایل و همچنین طیف گسترده ای از خدمات دیجیتال را برای مشتریان مسکونی و تجاری ارائه می دهد. با 342 میلیون مشتری ، Telefónica در این کشور فعالیت می کند اروپا و آمریکای لاتین. Telefónica یک شرکت 100٪ فهرست شده است و سهام آن در بازار سهام اسپانیا و سهام آن در بازار معامله می شود نیویورک و لیما.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Telefónica: www.telefonica.com

SOURCE Google Cloud

لینک های مربوطه

https://cloud.google.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.