رفتن به نوشته‌ها

Arçelik اهداف پایداری را برای سال 2030 اعلام کرد

هاکان بلغورلو ، مدیرعامل توسط Arçelik، در مورد دوازدهمین گزارش پایداری شرکت صحبت کرد و اظهار داشت: “با مراحلی که امروز برداشته می شود ، یک جهان پایدار در آینده امکان پذیر است.”در فناوری لمسیرویکرد مبتنی بر این دیدگاه است. با دستیابی جهانی ، شبکه گسترده ذینفعان و فن آوری های ما که سیاره ، زندگی و تجارت ما را بهبود می بخشد ، تلاش می کنیم بخشی از راه حل برای حل مشکلات زیست محیطی و اجتماعی باشیم. شیوع COVID-19 در مدت کوتاهی کل جهان را لرزاند و به ما یادآوری کرد که مسئولیت اصلی ما محافظت از محیط زیست ، اکوسیستم ، تنوع زیستی و منابع طبیعی است. ما متقاعد شده ایم كه همه شركتها بعد از همهگیری پایداری را به عنوان الگوی كسب و كار خود اتخاذ می كنند. مردم هنگام تصمیم گیری در مورد خرید ، شرکتها را ترغیب می کنند که مسئولیت مشکلات زیست محیطی و اجتماعی را بر عهده بگیرند. “

مصرف انرژی و مصرف آب در هر محصول 45 درصد کاهش می یابد.

Arçelik در این بخش راهکارهای خود را برای مقابله با بحران آب و هوا و دیگر مشکلات زیست محیطی ارائه داد “در تماس با سیاره ما” در جلو این شرکت تا سال 2030 قصد دارد در عملیات خود در آفریقای جنوبی ، روسیه ، ترکیه ، رومانی ، 15 مگاوات سیستم انرژی تجدیدپذیر و مصرف انرژی برای هر محصول بسازد. چین، تایلند و پاکستان در مقایسه با سال پایه 2015 حدود 45٪ پایین تر است. در سال در سال 2019 ، Arçelik عملیات در ترکیه ، رومانی ، چینروسیه و آفریقای جنوبی در مقایسه با سال 2010 میزان مصرف انرژی در هر محصول را 43.5 درصد کاهش دادند. این شرکت اکنون قصد دارد تا سال 2025 به یک شرکت خنثی CO2 در تأسیسات تولید ترکیه تبدیل شود و مصرف آب خود را برای هر محصول 45 درصد تا سال 2030 در مقایسه با سال پایه 2015 کاهش دهد. این شرکت همچنین به اهداف خود در سال 2020 دست یافته است زیرا مصرف آب خود را برای هر محصول 52٪ نسبت به سال پایه 2012 در عملیات خود در ترکیه ، رومانی ، افزایش داده است ، چین، روسیه و آفریقای جنوبی.

نسبت مدیران زن تا سال 2030 به 30 درصد افزایش می یابد

در موضوع “در تماس با تجارت” Arçelik با تشریح اهداف محور کارکنان خود ، با تأکید بر اینکه منبع الهام بخشی برای ذینفعان خود است ، با شروع زنجیره تأمین و شرکای توزیع خود شروع کرد. این شرکت نسبت مدیران زن را در سال 2019 به 18.6٪ افزایش داده و هم اکنون قصد دارد تا سال 2030 آن را به 30٪ افزایش دهد. Arçelik همچنین می خواهد بیش از 50٪ از کارمندان خود حداقل در یک فعالیت داوطلبانه در سال شرکت کنند.

Arçelik می خواهد 80 میلیون نفر را از شیوه زندگی سالم آگاه کند

با رویکرد او “در تماس با نیازهای انسانی” Arçelik با خودش می خواهد مارک Beko تا سال 2030 ، 80 میلیون نفر را به شیوه زندگی سالم حساس کرده و با برنامه های مداوم ، به سلامت نسل های آینده کمک می کنند. علاوه بر این ، Arçelik به همراه Grundig درگیر در مبارزه با زباله های مواد غذایی برای افزایش آگاهی از مصرف مسئولانه در بین 3.5 میلیون نفر و فراهم کردن 1 میلیون وعده غذایی به 5000000 نفر با صرفه جویی در 1200 تن مواد غذایی هستند.

رهبر صنعت در پایداری

Arçelik با تلاشهای پایداری خود در سال 2019 ، نقش رهبری خود در سکوهای ملی و جهانی را تقویت کرد. Arçelik در فهرست شاخص های ماندگاری داو جونز (DJSI) به عنوان رهبر صنعت در گروه Houseables Durables انتخاب شد. این شاخص استاندارد طلا را در پایداری شرکت ها نشان می دهد و بزرگترین شرکت ها را بر اساس عملکرد پایداری آنها طبقه بندی می کند. Arçelik اولین و تنها شرکت صنعتی ترکیه بود که به مدت سه سال متوالی در رده بازارهای نوظهور DJSI قرار گرفت.

Arçelik دستاوردهای خود را با درج در فهرست پایداری بورسا استانبول (BIST) ، شاخص پایداری MSCI و شاخص بازارهای نوظهور FTSE4Good ، و همچنین جایزه بخش خصوصی زباله های صفر جمهوری ترکیه ، وزارت محیط زیست و شهرسازی حفظ کرد.

Arçelik در برنامه اقلیمی 2019 از پروژه افشای کربن (CDP) ، معتبرترین ابتکار محیط زیست جهان با کمپین های خود علیه تغییرات آب و هوایی ، رتبه A را کسب کرد و آن را به یکی از شرکت های ترکی تبدیل کرد که در این برنامه به بالاترین امتیاز دست یافته است. در برنامه آب CDP 2019 ، شرکت درجه B را دریافت کرد.

گزارش پایداری Arçelik 2019 را می توانید در اینجا بارگیری کنید.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1177219/Arcelik_CEO_Hakan_Bulgurlu.jpg
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1177220/Arcelik_2019_Sustainability_Report.jpg
لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/839270/Arcelik_Logo.jpg

لینک های مربوطه

https://www.arcelikglobal.com

منبع Arçelik

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.