رفتن به نوشته‌ها

دانشکده تجارت aSSIST کره جنوبی یک فصل جدید در آموزش دیجیتال ایجاد می کند

سئول، کره جنوبی، 11 آوریل 2020 / PRNewswire / – به گفته دانشکده تجارت ASSIST (رئیس جمهور تائه هیون کیم)، بر اساس سئول، کره جنوبی، دوره های آنلاین این مدرسه ، که به عنوان راه حل های ساده برای همه گیری COVID-19 آغاز شده است ، معلوم شده است که فصل جدید تحول دیجیتالی در آموزش توسط دانش آموزان فعلی آن نشانه گذاری می شود ، زیرا این مدرسه نرخ رضایت بالا و بازخورد از بررسی های روزانه را دریافت می کند. نتیجه داخل و خارج از آن گرامی است ، زیرا بسیاری از مربیان در تلاش هستند تا این انتقال را انجام دهند.

راز موفقیت دانشکده تجارت ASSIST بررسی روزانه دانش آموزان است که مدرسه بلافاصله بعد از هر کلاس برای همه دانشجویان MBA و دکترا / DBA ارسال می کند. با پاسخگویی زیاد دانش آموزان ، که اکثراً مشتاقان حرفه ای از شرکتهای مختلف هستند ، این ارقام به طور متوسط ​​6.31 از هفت سطح رضایتمندی می رسد ، جایی که بیش از نیمی (55.3٪) حتی هفت امتیاز کامل به سخنرانی های آنلاین مدرسه داده است.

این مدرسه سخنرانی های مستقر در زوم و آنلاین را همزمان با ادغام فعال پلتفرم یادگیری با Google Class Class به عنوان بخشی از سیستم مدیریت یادگیری aSSIST (LMS) ارائه می دهد تا دانش آموزان بتوانند به صورت دیجیتالی در مباحثات ، شبیه سازی ها و خوانش ها به همراه سایر کارهای یادگیری درگیر شوند. متنوع سازی ابزارهای یادگیری برای گسترش و تعمیق درگیری و طولانی کردن زمان تمرکز دانش آموزان ، که می توانند به راحتی در اینترنت پریشان شوند ، مهم است.

به دنبال توصیه دولت کره جنوبی برای انتقال کلیه دوره ها به صورت آنلاین ، دانشکده تجارت ASSIST اقدامات پیشگیرانه ای انجام داده و سیستم دیجیتالی را با آموزش کارمندان و دانشکده ها در اوایل تحول با تهیه کتابچه راهنمای دیجیتالی کردن و روش های تدریس پیاده سازی کرده است. این مدرسه هر روز از طریق سیستم داده بزرگ مدرسه ، کیفیت محتوای دوره های آنلاین را زیر نظر می گرفت و بازخورد روزانه دانش آموزان را بلافاصله به اشتراک می گذارد تا اساتید و کارمندان برای کلاس بعدی آماده شوند. این مدرسه همچنین محیطی را ایجاد کرده است که دانشکده آشکارا با بهترین شیوه ها به اشتراک می گذارد و دانش و ابزارهای مفید را تبادل می کند. این فرهنگ چابک بود که دانشکده بازرگانی ASSIST را تبدیل به واکنش و بهبود سریع در میان تغییر مقیاس پذیر کرد.

مون سو کیممعاون علمی ریاست دانشگاه ASSIST اظهار داشت: “صرفاً جابجایی به سیستم سخنرانی آنلاین ممکن است اساساً مشکلات کیفیت را ایجاد کند. برای داشتن یک سیستم آموزش آنلاین موفق ، مدارس باید درک کنند کدام نوع هم افزایی را می توان تازه بین دانشکده ها ایجاد کرد. تعامل مداوم در یک محیط آنلاین.در واقع ، ما باید درک کنیم که این یک تعامل چهره به چهره در یک فضای دیجیتالی است ؛ به این معنی ، باید جلوی تفکر سخنرانی های آنلاین را بصورت چهره به چهره یا غیر قرار دهیم. -human-touch. مدارس می توانند یک تجربه انسانی با ارزش و دیجیتالی را با دقت ایجاد کنند و از این لحظه به عنوان فرصتی استفاده کنند دانشکده تجارت aSSIST آماده است تا این تجربه تدریس دیجیتالی را که یاد گرفته ایم برای ایجاد خودمان به اشتراک بگذاریم و دانش و کتابچه راهنمای عملیاتی خود را به اشتراک خواهیم گذاشت. به دانشگاه های دیگر به صورت رایگان “

دانشکده بازرگانی aSSIST تأیید کرده است که همچنان به توسعه بستر آموزش آنلاین و روشهای آموزش دیجیتالی خود فراتر از بحران COVID-19 بپردازد و با تغییر آموزش ، رهبری جهانی را در این زمینه بدست آورد.

لینک های مربوطه

http://www.assist.ac.kr/ انگلیسی

منبع کسب و کار دانشکده بازرگانی

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید